kecerian kami

kecerian kami

Sabtu, 8 Disember 2012

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ BABY AIRIS ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

ASALAMMUALAIKUM PEMBACA ❤❤❤

kenal tak siapa tuh?? mesti takkan ^ kay nama saya NURQISYA AIRIS INSYIRAH BINTI SHAHRIL AZUAN. Saya dilahirkan di hospital Bentong .Tarikh lahir saya 1/12/12 . tak lama lagi saya nak masuk sebulan . hehehe . sebenarnya baby yang comel nie anak buah Aina yang pertama , makna nya anak kakak Aina yang sulung lah . BTW baby airis comelkan , comel macam makcik nya . hahah . opp ,terperasan pulak , tapi apa salahnya kan . huhuhu. kalau nak tahu airis nie baru lahir dah ada hobi , hobi airis tengak tv . jangan tak percaya pulak . ups to you lahh . cute bila dia tengak tv . baby airis nie pandai posing bila orang tangkap gambar dia . tengak baby airis jeler lidah . waktu nie , semua gelak .AIRIS OH AIRIS. aku harap Airis jadi anak yang baik . Amin (◑‿◐)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan