kecerian kami

kecerian kami

Sabtu, 8 Disember 2012

te amo sayang

asalammualaikum <3

hari yang mengembirakan buat aku minggu lepas Ayen call aku ^ seriusly aku happy sangat, tak tahu lah kenapa dengan aku nierh . lepas dari dia call aku tuh, aku senyum jerr memanjang .walaupun sembang tak seberapa ,tapi dia selalu buat aku tersenyum . tapikan ,semalam OTP dengan dia ,aku rasa macam aku dengan dia akan terpisah. honestly ,aku sayang dia gila kot .tapi dye dah ada farzana . takpelah aku redha .kalau dia sayang aku , dia datang lah dekat aku .kalau dia jodoh aku tak kemana punya .kan2 ? aku sebenarnya merajuk dengan dia sekarang , tapi hmmm . abaikan lah . dia mesti tak tahu aku merajuk dengan dia . aku  cuba nak delete pasal dia , tapi  tak boleh . aku suka dia bukan sebab paras rupa dia yang nsem tuh , but hati budi dia. <3 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan