kecerian kami

kecerian kami

Rabu, 12 Disember 2012

(-'_'-) RINDU (-'_'-)




asalammualaikum ❤❤❤

Sebenarnya aku rindu sangat-sangat kat SEKOLAH MENENGAH LURAH BILUT . mesti tak tahu kan sekolah nie . Maklumlah aku sekolah kampung saja . Tak mampu nak sekolah kat SEKOLAH MENENGAH SWASTA SALEHA ,GENTING HIGHLAND . Btw , walaupun sekolah aku nie sekolah kampung saja , sekolah smklb nie lah banyak berjasa kat aku . Selama tiga tahun aku bersekolah dekat sini , rasa berat aku nak pindah , tapi aku kena pindah juga . Insyaallah ^^
kenangan form3 memang aku tak boleh lupa lah .
aku engat lagi waktu Nadia nak pindah sekolah . menangis aku tak kepalang (¬_¬) mana tak menangisnya aku rapat gila kot dengan dia . dia kira leader dalam group kitorang ~ time dia nak pindah tuh , seriusly kitorang tak tahu , kitorang tahu semua nie dari cikgu sarimah . cikgu KH ^^ kat sekolah tuh steady lagi lah tahan air mata , balik rumah aku stalker FB dia ,then menangis .. motif ?? hm , aku tak nak sangat dia pindah . aku tahu apa jadi bila dia pindah . macam yang terjadi sekaranglah . taktegur aku langsung . langsung ^^ (︶︹︺)

banyak sangat moment time form3 . sampai aku tak boleh lupa . moment lain nanti aina kongsi lain kali kay 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan